مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:052023-02-21ورزشي

مدیرعامل تیم والیبال شهرداری ارومیه: برگزاری بازیهای پلی اوت بدون مرجع قانونی است


باخت فنی تیم شهرداری ارومیه توجه هواداران و علاقه مندان به این رشته را به خود جلب کرد، در حالیکه باشگاههای شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه از قبل اعلام کرده بودند که در مسابقات پلی اوت شرکت نخواهند کرد.

- از جمله دلایل عدم شرکت باشگاه شهرداری ارومیه در پلی اوت میتوان به عدم تخصیص بودجه، تصمیم خارج از قانون فدراسیون والیبال، عدم ابلاغ تصمیات به باشگاه و اکتفای فدراسیون والیبال به ابلاغ شفاهی در جلسات اشاره کرد.

این در حالی است که باشگاه شهرداری ارومیه با توجه به حوادث پیش آمده و کسب رده ی 12 در جدول عملکرد قابل قبولی را نشان داده و توانسته سهمیه ی خود را حفظ کند.

در همین راستا علی مصطفی زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص آخرین وضعیت باشگاه شهرداری ارومیه اظهار داشت: هدف گذاری باشگاه در لیگ برتر امسال حفظ سهمیه ی خود در لیگ برتر بوده چرا که با توجه به صفر لحاظ شدن بودجه ی باشگاه شهرداری ارومیه برای سال اخیر، ما فقط توانستیم در وقت اضافی این تیم را به مسابقات لیگ برتر والیبال 1401 برسانیم.

وی افزود: باشگاه شهرداری ارومیه به روند قرعه کشی مسابقات و تصمیمات ناشیانه ای همچون برگزاری 5 بازی از 7 بازی شهرداری اورمیه در خارج خانه در انتهای این فصل، مراتب اعتراض خود را به فدراسیون والیبال ارجاع داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل تیم والیبال شهرداری ارومیه: برگزاری بازیهای پلی اوت بدون مرجع قانونی است

مدیرعامل تیم والیبال شهرداری ارومیه: برگزاری بازیهای پلی اوت بدون مرجع قانونی است