مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-21سياسي

دیده شدن ذرات اتمی 84 درصد از لحاظ فنی طبیعی است


سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان با انتقاد از نوع رفتار آژانس انرژی اتمی، گفت: آژانس ناشیانه بازی سیاسی می کند لااقل طوری بازی کند که تعدادی از افراد فنی به تردید نیفتند.

- خبرگزاری مهر ؛ گروه سیاست - نفیسه عبداللهی: صنعت هسته ای به عنوان یک صنعت پیشرو و نوین، کاربردهای متعددی در حوزه های مختلف مرتبط با رفاه مردم از جمله پزشکی، کشاورزی، انرژی و … دارد؛ اما از آنجایی که غرب پیشرفت و رفاه ملت ایران را برنمی تابد به بهانه های واهی درصدد سنگ اندازی در این مسیر است.

با این حال، با تلاش متخصصان جوان کشورمان، گام های بلندی در این زمینه برداشته شده است.

در کنار این حرکت، مجلس شورای اسلامی نیز ریل گذار و ناظر این صنعت است به طوری که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران مشتمل بر 9 ماده و 2 تبصره در جلسه علنی روز چهارشنبه 12 آذر 1399 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و 12 همان ماه به تأیید شورای نگهبان رسید و تکالیفی برای سازمان انرژی اتمی از جمله بهره-برداری از کارخانه تولید اورانیوم فلزی در اصفهان تعریف کرده است.

برای اطلاع از آخرین روند فعالیت های هسته ای و حاشیه سازی های غرب که تازه ترین آن از سوی یک رسانه دروغ پرداز آمریکایی صورت گرفت، با بهروز کمال وندی سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده شدن ذرات اتمی 84 درصد از لحاظ فنی طبیعی است

دیده شدن ذرات اتمی 84 درصد از لحاظ فنی طبیعی است