مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-21سياسي

عملکرد برخی از معاونت های شهرسازی کرج در هاله ای از ابهام است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به آمار مستند از عملکرد معاونت شهرسازی مناطق گفت: عملکرد برخی از معاونت های شهرسازی مناطق در هاله ای از ابهام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رحیمی محمودآبادی ظهر سه شنبه در نطق پیش از دستور نود و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، ضمن یادآوری این موضوع که معاونت های شهرسازی در مناطق یکی از پر مراجعه ترین واحدها در شهرداری هستند، به 82 وظیفه احصا شده در این حوزه اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا 15 بهمن، 65 هزار و 966 فقره درخواست به حوزه شهرسازی مناطق ارسال شده که بیشترین درخواست به ترتیب مربوط به مناطق 7-3-6 و کمترین درخواست مربوط به مناطق 10-2-9 بوده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج با بیان اینکه تمام این درخواست ها توسط 300 نفر در 10 منطقه شهرداری کلانشهر کرج کارسازی می شود، خاطرنشان کرد: 62 نفر از این همکاران مأمور بازدید هستند که از این تعداد، 15 نفر زیر لیسانس و 7 نفر دارای مدرک فوق لیسانس هستند.

دبیر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به ضرورت یکسان سازی خدمات در تمام مناطق اشاره کرد و ضمن بیان این موضوع که در حال حاضر توزیع غیرمنطقی مأمور بازدیدها در سطح مناطق مشهود است، گفت: برای مثال؛ منطقه 2 شهرداری کرج کمترین تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد برخی از معاونت های شهرسازی کرج در هاله ای از ابهام است

عملکرد برخی از معاونت های شهرسازی کرج در هاله ای از ابهام است