مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-21سياسي

آزادسازی اراضی ملی بستر رودخانه چالوس


رییس کل دادگستری مازندران از آزادسازی 2 هزار و 550 متر مربع از اراضی ملی بستر رودخانه حفاظت شده چالوس و منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در محور چالوس ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران،  از آزادسازی 2هزار و 550 متر مربع از اراضی ملی بستر رودخانه حفاظت شده چالوس و منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در محور چالوس، منطقه پل زنگوله خبر داد.

وی گفت: در راستای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه ها، حریم های متصرف شده دراستان، شناسایی شده است که نسبت به رفع تصرف آن اقدام شد.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: بر اساس بر اساس رای قطعی دادگاه و در راستای اجرای دستور رییس دادگاه عمومی بخش مرزن آباد ، 2هزار و 550 متر مربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست چالوس با همراهی یگان امداد انتظامی شهرستان، پاسگاه ولی آباد و کارکنان ادارات راهداری، منابع طبیعی وامور آب منطقه ای رفع تصرف شده است.

اکبری بیان کرد: با توجه به تاکیدات رییس قوه قضاییه و با پیگیری و نظارت دستگاه قضایی استان تاکنون اقدامات خوبی از سوی روسا و دادستان های استان درباره آزادسازی حریم رودخانه های استان صورت گرفته، البته آزادسازی هر چه بهتر حریم رودخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی اراضی ملی بستر رودخانه چالوس

آزادسازی اراضی ملی بستر رودخانه چالوس