مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-21حوادث

کشف 300 میلیارد ریالی مواد اولیه تولید دارو در یک انبار


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 300 میلیارد ریالی مواد اولیه تولید دارو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف مواد اولیه تولید دارو خبر داد و گفت:کارشناسان ارزش کالاهای  کشف شده را بیش از 300 میلیاردریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص جزییات خبر فوق اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی مواد اولیه تولید دارو در محدوده جاده کرج  شده و در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری مواد اولیه دارو در انباری در جاده قدیم کرج  دپو گردیده است.

سرهنگ بهرامی افزود: مامورین این پلیس طی بازرسی محل، مقادیری زیادی مواد اولیه تولید دارو کشف کردند که طی بررسی ها مشخص می شد که مواد اولیه متعلق به یک شرکت داروسازی بوده که برابر اعلام نمایندگان سازمان غذا و دارو ، مواد مکشوفه در سامانه غذا و دارو ثبت نشده و محل مذکور نیز از استاندارد های لازم جهت نگهداری کالاهای مذکور برخوردار نیست.

 وی افزود: کالاهای کشف شده شامل  10419 کیلو مواد اولیه پتاسیم کلاولانات سایلویید و مقدار 2480 کیلوگرم ایروزیل و بیش از یک میلیون عدد ژلاتین کپسول اموکسی 500 بوده  که توقیف و پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 میلیارد ریالی مواد اولیه تولید دارو در یک انبار

کشف 300 میلیارد ریالی مواد اولیه تولید دارو در یک انبار