مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-21بين الملل

امارات رزمایش امنیتی برگزار کرد


پلیس امارات ضمن اعلام برگزاری رزمایشی امنیتی در منطقه «راس الخیمه»، از شهروندان این کشور خواست تا از شایعه پراکنی، عکاسی و کسب اطلاعاتی در این باره بپرهیزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی کل پلیس شهر راس الخیمه در امارات امروز (سه شنبه، 21فوریه) اعلام کرد که رزمایشی امنیتی همراه با پرواز بالگردها و حرکت خودروهای نظامی برگزار خواهد کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیاالیوم ، پلیس امارات در پیامی توییتری ضمن تاکید بر این که این برنامه برای اهداف تمرینی است و نیازی به هیچ اقدامی از سوی شهروندان نیست ، خبر داد: رزمایشی امنیتی همراه با پرواز بالگردها و حرکت خودروهای نظامی در منطقه راس الخیمه در حال انجام است.

در ادامه پیام پلیس امارات آمده است: خواهشمند است به خودروهای شرکت کننده در این رزمایش راه داده شود و شهروندان از شایعه پراکنی، عکاسی و کسب اطلاعات از منابع رسمی خودداری فرمایند.

این رزمایش در حالی انجام می شود که روز گذشته (دوشنبه، 20فوریه) دو نمایشگاه به نام های آیدکس 2023 برای محصولات دفاع هوایی و ناودکس 2023 برای تجهیزات دفاع دریایی، در ابوظبی، پایتخت امارات آغاز به کار کرده اند.

طی افتتاح این دو نمایشگاه، امارات و رژیم صهیونیستی از اولین شناور نظامی بدون سرنشینی که در چارچوب همکاری مشترک صنایع نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات رزمایش امنیتی برگزار کرد

امارات رزمایش امنیتی برگزار کرد