مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-21سياسي

رییسی: همکاری ایران و چین در نقطه عطف قرار دارد


سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری به نگاه مشترک چین و ایران در زمینه مبارزه با یکجانبه گرایی در جهان، حفظ استقلال و ضرورت قدرتمند شدن اشاره کرد و افزود: - ظرفیت های متقابل دو کشور فرصت بسیار مناسبی برای گسترش همکاری های مشترک هم در سطح آسیا و هم در عرصه دو جانبه ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با بیان اینکه سفر به چین در راستای نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به همکاری با چین است، اظهار داشت: چین امروز یکی از مهمترین شرکای تجاری ایران است و همکاری های دو کشور در عرصه دوجانبه و نیز منطقه ای و فرامنطقه ای در یک نقطه عطف قرار دارد.

سید ابراهیم رییسی در جریان سفر به چین در گفتگویی با برنامه Xinwen Lianbo شبکه جهانی و ملی تلویزیون چین، در پاسخ به سوالی درباره جایگاه این کشور در سیاست خارجی ایران، با اشاره به روابط تاریخی دو تمدن کهن ایران و چین از مواضع مشترک دو کشور در مسائل بین المللی گفت.

رییس جمهور به نگاه مشترک چین و ایران در زمینه مبارزه با یکجانبه گرایی در جهان، حفظ استقلال و ضرورت قدرتمند شدن اشاره کرد و افزود: ظرفیت های متقابل دو کشور فرصت بسیار مناسبی برای گسترش همکاری های مشترک هم در سطح آسیا و هم در عرصه دو جانبه ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: همکاری ایران و چین در نقطه عطف قرار دارد

رییسی: همکاری ایران و چین در نقطه عطف قرار دارد