مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:152023-02-21سياسي

اعزام دانشجویان جدیدالورود فنی و حرفه ای به اردوی راهیان نور


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از آمادگی برای اعزام 18000 نفر از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه به اردوهای راهیان نورخبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: با توجه به اهمیت پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جوانان با سیره شهدای دفاع مقدس و استفاده از برکات معنوی این سفر معنوی، آمادگی های لازم برای اعزام 18000 نفر از دانشجویان جدیدالورود در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

وی ادامه داد: دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان سفراولی مخاطب سفر قرار دارند و دانشگاه های استانی این حرکت معنوی را در سراسر کشور پشتیبانی می کنند.

خسرویا گفت: علی رغم اینکه سرانه فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای یک سوم سایر دانشگاه های کشور است اما در اجرای سیاست های فرهنگی دانشگاه، با تخصیص منایع مالی سایر دستگاه های ذیربط حمایت حداکثری به این حوزه مورد اهتمام است.

گفتنی است مطابق ماده 13 ابلاغیه ستاد مرکزی راهیان نور کشور، دانشگاه ها در کنار سایر ارکان از جمله دستگاه های عضو ستاد راهیان نور (در سطوح ملی و استانی)، بسیج دانشجویی، نهادهای دانشگاهی و همچنین مشارکت دانشجویان و کمک های مردمی تامین کننده بودجه این سفر خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان جدیدالورود فنی و حرفه ای به اردوی راهیان نور

اعزام دانشجویان جدیدالورود فنی و حرفه ای به اردوی راهیان نور