مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:302023-02-21سياسي

برگزاری نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین


نخستین رویداد اجتماعی با عنوان «هم راه»، با شرکت کنشگران اجتماعی انفرادی و مجموعه های مردم نهاد، گروه های جهادی، - قزوین- دبیر رویداد هم راه گفت: نخستین رویداد اجتماعی با عنوان هم راه ، با شرکت کنشگران اجتماعی انفرادی و مجموعه های مردم نهاد، گروه های جهادی، خیریه، هیئات و مساجد برگزاری می شود.

زهرا بیکدلی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین رویداد اجتماعی با عنوان هم راه ، با شرکت کنشگران اجتماعی انفرادی و مجموعه های مردم نهاد، گروه های جهادی، خیریه، هیئات و مساجد و… که یا به طور تخصصی در حوزه های اجتماعی فعالیت می کنند و یا حوزه تخصصی شأن پیوست اجتماعی مؤثر دارند، به عنوان یک طرح کلان استانی با مشارکت و همراهی استانداری قزوین، شورای اسلامی شهر قزوین و شهرداری و سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد، فرصتی برای ارائه الگو و هم افزایی همه کنشگران اجتماعی است و در آن در واقع گفتمان سازی ادبیات خدمت مؤثر در بین گروه ها و جریانات فعال در عرصه اجتماعی در تعامل با جامعه و نهادهای حاکمیتی دنبال می شود.

دبیر رویداد هم راه تصریح کرد: در راستای دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص نقش آفرینی حلقه های میانی به عنوان راهبران حرکتهای مردمی، بر آن شدیم تا ضمن ارتباط با افراد و گروه های مردمی فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین

برگزاری نخستین رویداد اجتماعی «هم راه» در قزوین