مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:052023-02-21سياسي

24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می کنند


مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: 24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می کنند.

- اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: 24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح امین فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید نیکزاد پیش از ظهر امروز سه شنبه در حاشیه اجلاس مشترک رؤسای آموزش و پرورش و ائمه جمعه شهرستان های خوزستان اظهار کرد: بیش از 16 سال است که ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش تشکیل و در این راستا دستورالعمل ها و تفاهم نامه های متعددی نوشته شده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش اضافه کرد: در ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش حدود 40 برنامه نوشته شده که بخشی از آن ها استانی هستند و به مناطق ارسال و ابلاغ شدند.

حجت الاسلام نیکزاد با بیان اینکه شأن امام جمعه در آموزش و پرورش تام دیده شده و به عنوان رییس کمیته بوده و اعضا نیز مشخص است، گفت: نماینده، ولی فقیه در استان، ائمه جمعه در شهرستان ها و رؤسای مناطق و نایب رییس، دبیر جلسات و معاونان پرورشی، رییس سازمان تبلیغات و رییس اوقاف و مسئول اتحادیه و رؤسای حوزه های علمیه خواهران و برادران در استان اعضای این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می کنند

24 هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می کنند