مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 19:102023-02-21حوادث

آقایان بانک ها؛ به مردم سی سخت رحم کنید!+فیلم


این روزها فشار بی سرپناهی از یک طرف و فشار مضاعف بانک ها برای پرداخت بدهی های معوقه باعث نگرانی های زیادی برای عموم مردم سی سخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مردم زلزله زده شهرستان دنا همچنان چشم انتظار استمهال وام های خود هستند.

داستان از این قرار بود که زمین لرزه ای به بزرگی 5.

6 ریشتر، ساعت 22 و 5 دقیقه و 34 ثانیه چهارشنبه شب 29 بهمن 1399 شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

اما از مجموع 2400 خانوار ساکن شهر سی سخت حدود 2000 خانوار دچار آسیب جدی شدند که از این تعداد بیش از 1000 منزل تخریب کامل و نیاز به آواربرداری و نوسازی و مابقی نیاز به تعمیرات کلی پیدا کردند.

دولت پای کار آمد و جهت ساخت منازل زلزله زدگان  تسهیلاتی در اختیار مردم قرار داد ولی متاسفانه بازار افسار گسیخته باعث شد که بیش از 70 درصد مردم در ساخت منازل خود ناتوان باشند.

این روزها فشار بی سرپناهی از یک طرف و فشار مضاعف بانک ها برای پرداخت بدهی های معوقه باعث نگرانی های زیادی برای عموم مردم شد.

از آنجایی که مجلس برای مناطق آسیب دیده از زلزله، سیل و دیگر بلایای طبیعی قانون استمهال وام های مردم خسارت دیده را مصوب کرده است و طبق قانون شامل حال مردم شهرستان دنا هم می شد ولی متاسفانه حکومت خودمختار بانک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان بانک ها؛ به مردم سی سخت رحم کنید!+فیلم

آقایان بانک ها؛ به مردم سی سخت رحم کنید!+فیلم