مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 21:052023-02-21سياسي

اصرار بر استقلال کانون وکلا به معنای عدم پذیرش نظارت نیست


رییس کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اصرار بر استقلال کانون وکلا به معنای عدم پذیرش نظارت نیست، گفت: ما با دخالت مخالفیم نه نظارت، - ایسنا/فارس رییس کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اصرار بر استقلال کانون وکلا به معنای عدم پذیرش نظارت نیست، گفت: ما با دخالت مخالفیم نه نظارت، زیرا نظارت را زمینه رشد می دانیم ولی دخالت را بر نمی تابیم.

بهنام اکبری سه شنبه دوم اسفند در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه پاسداشت استقلال وکیل مدافع، پاسداست حقوق ملت است، گفت: در اصل 35 قانون اساسی اهمیت این مجموعه به عنوان مدافع حقوق ملت لحاظ شده و پاسداشت استقلال، حقی است که به ملت باز می گردد.

او همچنبن با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی دادرسی منصفانه و عادلانه، استقلال وکیل و کانون وکلاست، افزود: در مقام بررسی توسعه قضایی، تمام نهادهای قضا و حقوقی دنیا نیز بر این نکته که تاکید دارند که استقلال، رکن رکین داوری عادلانه است.

رییس کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هفته وکیل مدافع، هفته حقوق ملت نیز هست اما متاسفانه رسانه ها به ویژه رسانه ملی از پتانسیل کانون وکلا به عنوان یک نهاد مدنی در راستای رشد و تعالی حقوق و آگاهی مردم استفاده نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار بر استقلال کانون وکلا به معنای عدم پذیرش نظارت نیست

اصرار بر استقلال کانون وکلا به معنای عدم پذیرش نظارت نیست