مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 22:402023-02-21اجتماعي

مصوبه کنکور، بار دیگر هویت را به مدرسه بازگرداند


مدیرکل متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی توانست بار دیگر هویت را به نهاد مدرسه بازگرداند؛ بر این اساس 60 درصد از نمره کل فرد در درون کلاس و بر اساس ارزشیابی های معلم مشخص می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی توانست بار دیگر هویت را به نهاد مدرسه بازگرداند؛ بر این اساس 60 درصد از نمره کل فرد در درون کلاس و بر اساس ارزشیابی های معلم مشخص می شود.

عباس سلطانیان امروز (2 اسفندماه) در جمع مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان خوزستان، اظهار کرد: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی به عنوان یک برنامه نوین و منسجم یکی از بهترین الگوهای تحقق کیفیت بخشی در سطح آموزش و پرورش کشور است؛ البته بی شک تحقق برنامه های کیفیت بخشی بدون مشارکت فراگیر مدیران به عنوان راهبران تحولی محقق نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به علت موفقیت مدیران آموزش و پرورش در اجرای برنامه های کیفیت بخشی، خاطرنشان کرد: داشتن باور و بصیرت به برنامه های کیفیت بخشی ارتقای صلاحیت های حرفه ای ذی نفعان طرح کیفیت بخشی و ایجاد بسترها و زمینه های لازم برای اجرای برنامه های کیفیت بخشی از جمله معیارهای لازم برای موفقیت در اجرای برنامه های کیفیت بخشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کنکور، بار دیگر هویت را به مدرسه بازگرداند

مصوبه کنکور، بار دیگر هویت را به مدرسه بازگرداند