مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 00:052023-02-21اقتصادي

نگاهی به برخی فعالیت های سازمان اقتصادی کوثر/ غذای سالم برای جامعه سالم


سازمان اقتصادی کوثر با بهره گیری از فن آوری های دانش بنیان فعالیت های مختلفی را با شعار غذای سالم برای جامعه سالم پیش می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا شرکت های تهران الکتریک، توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان،کشت و صنعت شریف آباد و.

تنها چند نمونه از شرکت های دانش بنیان و وابسته به سازمان اقتصادی کوثر هستند که توانسته اند با حمایت این سازمان فعالیت کنند.

در این گزارش به معرفی اجمالی این شرکت ها می پردازیم.

از مزرعه تا سفره/ غذای سالم برای جامعه سالم شرکت کشت و صنعت شریف آباد با برند رابتا بیش از 40 سال سابقه فعالیت به صورت فعال متشکل از 3 بخش دامداری، کشاورزی، زراعت، باغبانی و فرآورده های لبنی وارد عرصه تولید شده است.

کارخانه فرآورده های لبنی رابتا شرکت کشت و صنعت شریف آباد در تداوم تکمیل زنجیره تولید خود که از محصولات زراعی آغاز و در ادامه به تولید شیر خام صنعتی ممتاز پرداخته بود، نهایتاً جهت تکمیل این زنجیره در بهمن سال 1390 اقدام به خرید کارخانه فرآورده های لبنی رابتا به منظور تحقق شعار از مزرعه تا سفره کرد.

این کارخانه با هدف تولید لبنیات پاستوریزه به بهره برداری رسید که در برنامه توسعه خود تولید لبنیات استریلیزه و شیر خشک را نیز در نظر خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به برخی فعالیت های سازمان اقتصادی کوثر/ غذای سالم برای جامعه سالم

نگاهی به برخی فعالیت های سازمان اقتصادی کوثر/ غذای سالم برای جامعه سالم