مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:002023-02-22حوادث

محور ارومیه- مهاباد رتبه نخست پرحادثه ترین محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


بر اساس تحلیل آماری تصادفات، سهم محور ارومیه -مهاباد (بلوار شهید فعال) در بروز تصادفات استانی 9 درصد است که از این حیث در رتبه نخست پر حادثه ترین محورهای مواصلاتی استان قرار دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: بر اساس تحلیل آماری تصادفات، سهم محور ارومیه -مهاباد (بلوار شهید فعال) در بروز تصادفات استانی 9 درصد است که از این حیث در رتبه نخست پر حادثه ترین محورهای مواصلاتی استان قرار دارد.

سرهنگ رضا پناهی مقدم در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تعداد 5 بریدگی غیر استاندارد و غیر ایمن در محور شهید فعال قرار دارد، افزود: مطالعات انجام شده در خصوص محور شهید فعال نشانگر آن است که بیش از 39 درصد تصادفات این محور در محدوده این پنج بریدگی رخ می دهد.

وی ادامه داد: برابر پایش آمار سامانه های تردد شمار در یازده ماه سال جاری، 11 درصد کل تردد استان در محور ارومیه _مهاباد صورت پذیرفته است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در خصوص ایمن سازی محور شهید فعال افزود: حسب تدابیر سلسله مراتب و در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان و شورای راهبری استان، بریدگی های محور شهید فعال مسدود و تعداد 3 دور برگردان ایمن و غیر همسطح در این محور افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور ارومیه- مهاباد رتبه نخست پرحادثه ترین محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

محور ارومیه- مهاباد رتبه نخست پرحادثه ترین محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی