مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:502023-02-22بين الملل

اروپایی ها درباره حمایت از اوکراین به تردید افتاده اند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بیگدلی به روزنامه آفتاب یزد گفت: «این گونه سفر ها بیشتر از آن که آثاری مثبت در پی داشته باشد نشان دهنده اوج اختلافات آمریکا و اتحادیه اروپایی است اختلافاتی که روز به روز بیشتر می شود.

- یک کارشناس روابط بین الملل، سفر جو بایدن به اوکراین را تبلیغاتی و دارای آثار منفی خواند و ضمنا تصریح کرد: این سفر نشان می دهد اروپا نمی خواهد حمایت بیشتری از اوکراین انجام دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بیگدلی به روزنامه آفتاب یزد گفت: این گونه سفر ها بیشتر از آن که آثاری مثبت در پی داشته باشد نشان دهنده اوج اختلافات آمریکا و اتحادیه اروپایی است اختلافاتی که روز به روز بیشتر می شود.

حضور رییس جمهور آمریکا در کی یف بلافاصله پس از حضور تقریبا بی نتیجه زلنسکی در اروپا به تحلیلگران گوشزد می کند اروپایی ها چندان تمایلی برای ارسال کمک های بیشتر به اوکراین ندارند و همین مسئله بایدن را مجاب کرده تا در سفری تبلیغاتی چنین وانمود کند که همه جوره از زلنسکی و اوکراین حمایت خواهد شد در حالی که بررسی اخبار و گزارش ها حقیقت تلخ دیگری را حکایت می کند! وی می افزاید: البته بعد از سفر زلنسکی به اروپا و برخورد نسبتاً سردی که با وی شد انجام این سفر می تواند آنچه جامعه جهانی باید درک کند را آسان تر به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها درباره حمایت از اوکراین به تردید افتاده اند

اروپایی ها درباره حمایت از اوکراین به تردید افتاده اند