مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-22اجتماعي

سهم 39درصدی تصادفات محور ارومیه- مهاباد در محدوده پنج بریدگی بلوار شهید فعال


رییس پلیس راه استان آذربایجان غربی ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: تخلفات حادثه ساز رانندگی، خط قرمز پلیس به شمار می روند و در راستای اجرای تدابیر ابلاغی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، رضا پناهی مقدم در خصوص ایمن سازی محور شهید فعال اظهارداشت: محور شهید فعال به طول 25 کیلومتر در جنوب شهرستان ارومیه قرار دارد و به عنوان شاهراه ارتباطی جنوب استان با مرکز استان به شمار می رود.

وی افزود: برابر پایش آمار سامانه های تردد شمار در یازده ماه سال جاری، 11 درصد کل تردد استان در محور ارومیه مهاباد صورت پذیرفته و همچنین بر اساس تحلیل آماری تصادفات، سهم محور ارومیه -مهاباد (بلوار شهید فعال) در بروز تصادفات استانی 9 درصد می باشد که از این حیث در رتبه نخست پر حادثه ترین محورهای مواصلاتی استان قرار دارد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه تعداد پنج بریدگی غیر استاندارد و غیر ایمن در محور شهید فعال قرار دارد خاطر نشان کرد: مطالعات انجام شده در خصوص محور شهید فعال نشانگر آن است که بیش از 39 درصد تصادفات این محور در محدوده این پنج بریدگی رخ می دهد.

 پناهی مقدم در خصوص ایمن سازی محور شهید فعال افزود: حسب تدابیر سلسله مراتب و در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان و شورای راهبری استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 39درصدی تصادفات محور ارومیه- مهاباد در محدوده پنج بریدگی بلوار شهید فعال

سهم 39درصدی تصادفات محور ارومیه- مهاباد در محدوده پنج بریدگی بلوار شهید فعال