مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:012023-02-22اقتصادي

مردم، چشم انتظار تنها جایگاه CNG مهران/ 11 سال پر تنش برای یک جایگاه سوخت!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سال 92 جایگاه سی ان جی مهران با حضور مسوولان اجرایی افتتاح شد و به بهره برداری هم رسید؛ اما در این مدت بارها به دلایلی همچون خرابی قطعات و مشکلات مالی مالک تعطیل بود و این تعطیلی به سریال طولانی و غمبار برای رانندگان خودروهای گازسوز و دوگانه سوز تبدیل شده است.

  پس از گذشت نزدیک به یک دهه این مشکلات همچنان ادامه دارد به طوریکه در 3 هفته اخیر این جایگاه نیز تعطیل شده و هیچگونه خدماتی به ساکنین شهرستان مرزی مهران ارائه نکرده است.

مشکلات تمامی ندارند ! علی زرگوش یکی از رانندگان ساکن این شهرستان می گوید: متأسفانه مشکلات تنها جایگاه سی ان جی در مهران تمامی ندارد.

با توجه به اینکه شهرستان مهران به عنوان یکی از راهای ارتباطی استان ایلام و کشور عراق است و روزانه مسافران زیادی از مرز بین المللی این شهرستان تردد دارند، متأسفانه تعطیلی تنها جایگاه سی ان جی در این شهرستان باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای رانندگان این مسیر شده است.

یکی دیگر از ساکنین این شهرستان گفت: از مسوولان تقاضا داریم با پیگیری و رفع موانع موجود به حل مشکل تنها جایگاه سوخت سی ان جی شهرستان مهران کمک کرده تا رانندگان شاغل در این مرز بین مللی بتوانند بدون دغدغه فکری تامین سوخت بتوانند مسافران خود را به راحتی جابجا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم، چشم انتظار تنها جایگاه CNG مهران/ 11 سال پر تنش برای یک جایگاه سوخت!

مردم، چشم انتظار تنها جایگاه CNG مهران/ 11 سال پر تنش برای یک جایگاه سوخت!