مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-22بين الملل

رژیم صهیونیستی مانع ورود نماینده اروپا به فلسطین اشغالی شد


نماینده پارلمان اروپا در واکنش به ممانعت از ورود به فلسطین اشغالی می گوید ما به حمایت های خود از مردم فلسطین ادامه می دهیم و از آنها نخواهیم ترسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آنا میراندا ، نماینده پارلمان اروپا با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد مقامات رژیم صهیونیستی پس از ساعت ها انتظار از ورود او و هیئت همراه به فلسطین اشغالی چلوگیری کرده اند.

میراندا همراه با اعضای کمیته روابط با فلسطین در پارلمان اروپا قصد ورود به سرزمین های اشغالی داشت که مقامات رژیم صهیونیستی اجازه ورود به او ندادند.

وی پس از بازگشت از فلسطین اشغالی و ورود به اسپانیا اعلام کرد: ما به حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهیم داد و از آنها نمی ترسیم.

پیش از این هم، اول بهمن ماه امسال شهرداری بارسلونا در پی پیشنهاد برخی جریان های چپگرا و فعالان جنبش بایکوت رژیم صهیونیستی (BDS) اعلام کرد که طرح لغو خواهرخواندگی شهر بارسلونا با شهر تل آویو را در اعتراض به نظام آپارتایدی حاکم بر اسراییل (رژیم صهیونیستی) ، در ماه فوریه 2023 (ماه جاری) به رای خواهد گذاشت.

اعلام این تصمیم، باعث واکنش های منفی متعددی در محافل صهیونیستی شده است.

در همین راستا اقلیت یهودیان اسپانیا در تلاش برای به شکست کشاندن این طرح هستند ، چون در صورت تصویب آن از گسترده تر شدن جنبش بایکوت و تحریم رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی مانع ورود نماینده اروپا به فلسطین اشغالی شد

رژیم صهیونیستی مانع ورود نماینده اروپا به فلسطین اشغالی شد