مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:152023-02-22اقتصادي

توصیه پلیس همدان: خریدهای اینترنتی عید آگاهانه باشد


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان نسبت به خریدهای اینترنتی عید هشدار داد: خریدهای اینترنتی عید آگاهانه باشد.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان نسبت به خریدهای اینترنتی عید هشدار داد: خریدهای اینترنتی عید آگاهانه باشد.

حسین بشری اظهار کرد: در شبکه های اجتماعی بعضی تبلیغات غیرواقعی وجود دارد و در برخی از آنها هویت واقعی فروشنده و محل کار وی مشخص نیست همچنین برخی افراد سودجو و مجرمان سایبری از این بستر سوءاستفاده کرده و با ارائه کالاهای ارزان قیمت و تخفیف زیاد با طراحی زیبا و وسوسه انگیز مثل تورهای مسافرتی، سبد کالا، البسه، کیف و کفش و لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: این افراد با ترفندهای خاص کاربران را به واریز بخشی از هزینه کالا وادار می کنند اما پس از واریز وجه به صورت اینترنتی دیگر خبری از تحویل و ارسال کالا نیست و پاسخی به پیگیری های مالباخته نمی دهند.

بشری توصیه کرد: قبل از خرید اینترنتی در انتخاب فروشگاه اینترنتی دقت کرده و بررسی و تحقیق لازم مبنی بر معتبر و واقعی بودن آن انجام داده و هنگام پرداخت وجه در درگاه های بانکی از جعلی نبودن آدرس بانکی مطمئن شوید و حتماً از فروشگاه هایی خرید کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه پلیس همدان: خریدهای اینترنتی عید آگاهانه باشد

توصیه پلیس همدان: خریدهای اینترنتی عید آگاهانه باشد