مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-22سياسي

نطق بسطامی در رابطه با همکاری مسئولان کشور برای رد کردن پیج سخت مشکلات


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بار مسئولان نسبت به گذشته سنگین تر شده و می طلبد سران سه قوه و همه مسئولان کشور برای پاسداشت حرمت حریم مردم تا سر حد جان، - نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بار مسئولان نسبت به گذشته سنگین تر شده و می طلبد سران سه قوه و همه مسئولان کشور برای پاسداشت حرمت حریم مردم تا سر حد جان، عهده دار خدمت بی منت به این عزیزان باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر بسطامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه - 3 اسفند) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم ایلام در عرصه های مختلف، بلاگردان نظام جمهوری اسلامی بوده اند؛ از این رو از حضور باشکوه این مردم در دهه مبارک فجر قدردانی می کنم که نشان دادند همواره بر آرمان های امام و شهدا پایبند هستند.

مردم ما بصیر، صبور و علیم بوده و همواره بر مواضع حق ایستاده و راه آرمان های امامین انقلاب و شهدا را به درستی دنبال می کنند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: حرکت مردم باعث شد بار مسئولان نسبت به گذشته سنگین تر شده و می طلبد سران سه قوه و همه مسئولان کشور برای پاسداشت حرمت حریم این مردم تا سر حد جان، عهده دار خدمت بی منت به این عزیزان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق بسطامی در رابطه با همکاری مسئولان کشور برای رد کردن پیج سخت مشکلات

نطق بسطامی در رابطه با همکاری مسئولان کشور برای رد کردن پیج سخت مشکلات