مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-22اقتصادي

فرش دستباف یزد وارد مرحله جدیدی از تولید شده است


فرش دستباف یزد وارد مرحله جدیدی از تولید شده و خلاقیت و نوآوری در طرح ها و نقشه های آن مشهود است.

- ایسنا/یزد رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: فرش دستباف یزد وارد مرحله جدیدی از تولید شده و خلاقیت و نوآوری در طرح ها و نقشه های آن مشهود است.

فرحناز رافع در بازدید از نمایشگاه فرش دستباف یزد با ابراز خرسندی از حضور در دارالعباده یزد و نمایشگاه فرش دستباف این استان، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در حوزه فرش دستباف در این استان یزد رخ داده که لازم است از همه افرادی که در زمینه درخشش فرش یزد اهتمام دارند، قدردانی شود.

وی با بیان این که فرش دستباف هویت ما ایرانی ها، سفیر فرهنگی و پرچم دوم ایران است، افزود: امروز شاهد اتفاقات خلاقانه و نوآورانه ای در استان یزد بودیم و هنرمندان یزدی در حوزه فناوری بسیار پیشرو بوده اند و اتفاقاتی که در یزد رخ داده به نفع فرش دستباف ایران است.

رافع از جمله این خلاقیت ها به بهره مندی از هوش مصنوعی در قالیشویی در راستای تکمیل زنجیره تولید فرش دستباف اشاره کرد و گفت: عده ای از دست اندرکاران این هنر صنعت نیز به تجاری سازی ایده های خلاقانه در این حوزه پرداخته اند که اقدام بسیار ارزشمندی است.

رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت استان یزد و همچنین استانداری یزد از طرح های نوآورانه و خل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش دستباف یزد وارد مرحله جدیدی از تولید شده است

فرش دستباف یزد وارد مرحله جدیدی از تولید شده است