مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-22پزشكي

پلمب 7 واحد غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل


مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: 7 واحد غیرمجاز دندانپزشکی طی یک ماه گذشته در شهرستان اردبیل پلمب شد.

- روزبه مقدم در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طی بازدیدهای کارشناسان نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه در بهمن ماه 1401 تعداد 7 واحد غیرمجاز دندانپزشکی در شهرستان اردبیل پلمب شد.

وی افزود: این واحدهای غیرمجاز بر اساس گزارش های مردمی شناسایی و با هماهنگی اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه در راستای ارتقای سلامت جامعه برخورد با مراکز غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: متخلفان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شدند.

مقدم تصریح کرد: اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی نحوه فعالیت تمامی مراکز درمانی در سطح استان را به صورت دقیق رصد کرده و با متخلفان این حوزه بدون اغماض و به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و مؤسسات غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان را از طریق سامانه 190 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 7 واحد غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل

پلمب 7 واحد غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل