مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 15:552023-02-22سياسي

افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان پاسخگوی نیازهای معیشتی نیست


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان به هیچ وجه در سال پیش رو توان مقابله با تورم را نداشته و پاسخگوی نیازهای معیشتی این قشر نخواهد بود.

- ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان به هیچ وجه در سال پیش رو توان مقابله با تورم را نداشته و پاسخگوی نیازهای معیشتی این قشر نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دفتر نماینده، علیرضا شهبازی اظهار کرد: بررسی لایحه ارائه شده در زمینه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده و باید تا پنج شنبه منتظر نظر نمایندگان و تصمیم گیری صحن مجلس بمانیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان با توجه به تورم بالای موجود در کشور پاسخگوی نیاز اقتصادی و معیشتی این قشر نخواهد بود، افزود: این میزان افزایش حقوق در سال پیش رو پاسخگوی نیازهای معیشتی کارمندان نبوده و ما نیز خود معترض این میزان افزایش حقوق هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد نیز بیان کرد: افزایش حقوق این قشر نیز در حدود 20 تا 30 درصد، یعنی حدود 400 تا 500 هزار تومان است که یقینا کافی نبوده و با این مبالغ به هیچ وجه نمی توان مخارج و هزینه های زندگی را تامین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان پاسخگوی نیازهای معیشتی نیست

افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان پاسخگوی نیازهای معیشتی نیست