مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-22ورزشي

محبوبیت خاص مهاجم ایران نزد مربی انگلیسی/اللهیار مرا خوشحال میکند


سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از روند درمانی و بازگشت اللهیار صیادمنش اظهار رضایت کرد و گفت: همه بازیکنانم را دوست دارم ولی اللهیار خاص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اللهیار صیادمنش پس از مصدومیت همسترینگ در بازی با ویگان اتلتیک که اواسط دی ماه رخ داد، به تدریج آماده بازگشت به تمرینات تیمی و سپس بازی برای هال سیتی می شود.

بازگشت صیادمنش بیش از همه خوشحالی لیام روسنیر سرمربی هال سیتی را به دنبال داشته است؛ تا جایی که این مربی در تازه ترین مصاحبه خود این موضوع را پنهان نکرده و از صیادمنش به عنوان بازیکن خاص تیمش نام برده است.

وب سایت hulldailymail در گزارشی به آخرین وضعیت مهاجم 21 ساله ایران پرداخت و گفتگویی را با سرمربی هال سیتی انجام داد؛ گزارشی که بخش هایی از آن در ادامه می آید: اللهیار صیادمنش، جوان محبوب پس از آخرین مصدومیتش، در حال بازگشت به آمادگی فیزیکی است.

لیام روسنیر می گوید دیدن بازگشت صیادمنش روی چمن شادی قابل توجهی برای او به ارمغان می آورد، زیرا این بازیکن ایرانی بهبودی خود را از آخرین مصدومیت همسترینگ خود افزایش می دهد.

همراه با آداما ترائوره، این بازیکن 21 ساله از زمان پیروزی هال سیتی مقابل ویگان اتلتیک در اوایل سال جدید از تیم دور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت خاص مهاجم ایران نزد مربی انگلیسی/اللهیار مرا خوشحال میکند

محبوبیت خاص مهاجم ایران نزد مربی انگلیسی/اللهیار مرا خوشحال میکند