مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 16:552023-02-22اجتماعي

طرح «اتقان» به صورت آزمایشی در 5 استان کشور اجرا می شود


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح «اتقان» به صورت آزمایشی در 5 استان کشور از جمله خراسان شمالی در حال اجرا است.

- بجنورد- مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح اتقان به صورت آزمایشی در 5 استان کشور از جمله خراسان شمالی در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میکاییل باقری ظهر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: طرح ملی اتقان که مخفف ارتقای توانمندی های قرآنی آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس دوره ابتدایی است از مصوبات کمیسیون آموزش قرآن کریم بوده و لازم الجرا است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: این طرح قرار است در یک بازه سه تا پنج ساله با حضور همه مدیران، آموزگاران و معاونان ابتدایی برگزار شود.

وی افزود: باید مدیران طوری برنامه ریزی کنند که تمامی افراد جامعه هدف به صورت مستمر در این طرح حضور داشته و از آن بهره مند شوند.

باقری بیان کرد: طرح اتقان در گام نخست در استان البرز اجرا شد و با تغییر رویکرد در پنج استان ایلام، قم، خراسان شمالی، بوشهر و شهرستان های استان تهران به صورت آزمایشی در حال اجرا است.

باقری در انتها گفت: آموزش قرآن در آموزش و پرورش همانند سایر فعالیت های تربیتی اضلاع مختلفی دارد و والدین، کتاب درسی، فوق برنامه ها، معلم و مربی هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «اتقان» به صورت آزمایشی در 5 استان کشور اجرا می شود

طرح «اتقان» به صورت آزمایشی در 5 استان کشور اجرا می شود