مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:002023-02-22سياسي

آغاز اجرای هزار و 400 طرح اقتصادی در روستاهای مازندران


مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: هزار و 400 طرح اقتصادی و اشتغال آفرین در روستاهای مازندران از این ماه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی اصغر احمدی عصر امروز در نشست توانمندسازی روستاهای مازندران، با بیان اینکه بر اساس دستور استاندار، طرح توانمند سازی 500 روستای استان در مازندران آغاز شده است، اظهار ورد: هزار روستای دارای توانمندی به دبیرخانه توانمند سازی روستاهای مازندران معرفی شدن که 500 روستا شناسایی و توسط سازمان برنامه و بودجه به شهرستان ها ابلاغ شد.

وی طرح برای اجرا در روستاهای جامع هدف را در بخش تولیدی و اقتصادی اعلام و تصریح کرد: برای تحقق این طرح 7 کمیته کشاورزی و دامپروری و صنایع تبدیلی، کمیته ،کمیته گردشگری، کمیته ساماندهی مناطق محروم، کمیته زیربنایی، کمیته زنجیره تامین فروش، کمیته ارزیابی و پایش شکل گرفت.

وی از عضویت دستگاه های دارای اعتبار در دبیرخانه این طرح خبر داد و افزود: سازمان جهاد کشاورزی، صمت و میراث فرهنگی نقش مهمی در اجرای این طرح دارند  رییس دبیرخانه طرح توانمندسازی 500 روستا مازندران با اشاره به اینکه برخی از روستاهای استان توسط بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)و بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) که تسهیلات روستایی پرداخت می کنند از این کانال ادامه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای هزار و 400 طرح اقتصادی در روستاهای مازندران

آغاز اجرای هزار و 400 طرح اقتصادی در روستاهای مازندران