مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:152023-02-22سياسي

آغاز نخستین استارتاپ ویکند ایثارگران


نخستین استارتاپ ویکند ایثارگران توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با همکاری سازمان اقتصادی کوثر امروز ـ چهارشنبه ـ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و تا پنجم این ماه ادامه خواهد داشت.

- نخستین استارتاپ ویکند ایثارگران توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با همکاری سازمان اقتصادی کوثر امروز ـ چهارشنبه ـ در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و تا پنجم این ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم حدود شش نفر از سخنرانان در خصوص این استارتاپ و ارائه ایده ها در حوزه های مختلف صحبت کردند؛ سپس هرکدام از حضار مدت 60 ثانیه زمان داشتند یکی از ایده های خود را مطرح کنند و کسانی که ایده خود را بالای سن مطرح و تخصص خود را نیز بیان کردند، پس از آن هم گروهی هایی را در زمینه ایده خود انتخاب کردند.

در این مراسم هرشخص تنها یک ایده می توانست مطرح کند و قرار بر این بود که هم گروهی ها از یک شهر نباشند و اگر کسی بیش از یک ایده در سر داشت نمی توانست سایر ایده های خود را مطرح کند، اما این امکان را داشت ایده های اضافی خود را برای دیگران مطرح کند تا آنها این ایده ها را ارائه دهند.

حاضران در این مراسم که از شهرهای مختلف آمده بودند و در رده های سنی مختلف بودند، در این رویداد حدود 60 ایده در زمینه های هوش مصنوعی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین استارتاپ ویکند ایثارگران

آغاز نخستین استارتاپ ویکند ایثارگران