مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 21:152023-02-22اقتصادي

2440 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شد


معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال اخیر 51 هزار و 366 بازرسی در بازار انجام و 2 هزار و 703 تخلف در قالب 2 هزار و 440 پرونده به ارزش 90 میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل صمت در یک سال اخیر 51 هزار و 366 بازرسی در بازار انجام داده است و 2 هزار و 703 تخلف را در قالب 2 هزار و 440 پرونده به ارزش 90 میلیارد تومان به تعزیرات حکومتی ارسال کرده است.

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به روزهای پایانی سال طرح نظارتی نوروز توسط بازرسان صمت، اتاق اصناف، بسیج مستضعفان و جهاد کشاورزی انجام می شود.

وی ادامه داد: در بخش اول این طرح که از ابتدای اسفندماه آغاز شد مراکز خدماتی مانند کلیه قالیشویی ها، آرایشگاه ها و دستگاه های خدماتی پرمشتری در دستور کار قرار گرفت و برای همه این اصناف قیمت مصوب و ابلاغ شد.

قائدامینی بیان داشت: مرحله دوم طرح از دهه دوم اسفندماه آغاز می شود و کالاهای پرتقاضا مانند کیف، کفش، پوشاک، لوازم خانگی، مبل و لوازم جانبی مورد بازرسی قرار می گیرد.

وی در پایان گفت: مرحله سوم طرح نیز روزهای پایانی اسفند با بازرسی از اصناف آجیل فروشان، خشکبار، میوه و کالاهای پرتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2440 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شد

2440 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شد