مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 22:302023-02-22سياسي

وزیر ارشاد: رشد برنامه های قرآنی بعد از انقلاب شبیه معجزه است


وزیر ارشاد با اشاره به گسترش فعالیت های قرآنی در سال های بعد از انقلاب گفت: رشد برنامه های قرآنی شبیه معجزه بوده که نشانه عظمت انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی ریاست جمهور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این برنامه وزیر با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن گفت: خدا را شاکریم که این دوره از مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران با موفقیت به پایان رسید و به همه کسانی که در این دوره از مسابقات با عناوین مختلف حضور داشتند، خدا قوت می گویم.

وی درباره برنامه های قرانی دولت گفت: ما به عنوان وزارت خانه ای که متولی فعالیت های قرآنی هستیم، مسئولیت هماهنگی فعالیت های ترویجی قرآن در دستگاه های مختلف را داریم و همه تلاشمان این است که فضای فعالیت های قرآنی را همه سهل و میسر کنیم، زیرا بعد از کرونا، مؤسسات قرآنی آسیب دیدند و تا حد ممکن از آنها حمایت کردیم.

اسماعیلی ادامه داد: مصوبه ای برای همین منظور به تصویب رساندیم و هم اکنون بخش مهمی از فعالان قرآنی، عضو صندوق اعتباری هنر هستند و حدود 15 هزار فعال قرآنی در این حوزه مورد حمایت قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: رشد برنامه های قرآنی بعد از انقلاب شبیه معجزه است

وزیر ارشاد: رشد برنامه های قرآنی بعد از انقلاب شبیه معجزه است