مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-23سياسي

بارگزاری و استفاده از داده های درست در کنار هم بارارزش است


استاندار زنجان با تاکید بر لزوم احساس مسؤولیت برای بازگزاری داده ها در پایگاه ها گفت: حفظ امنیت و به کارگیری این اطلاعات در برنامه ریزی در کنار هم باارزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تسهیل گری و کارگشایی را وظیفه دولت دانست و اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم در این حیطه ایجاد زیرساخت برای اطلس سرمایه گذاری است.

  استاندار زنجان به درخواست برنامه مالی و زیرساختی از دستگاه های استان اشاره کرد و افزود: از همه دستگاه ها و ارگان ها برنامه حرکتی سال آینده به لحاظ فنی، تکنولوژیک و زیرساختی اخذ شده است.

وی SDI را پایگاه اطلاعات با امکان مشخص شدن حریم و زمین های مختص به هر دستگاه عنوان و تصریح کرد: دستگاه ها، متولی داده های خودشان هستند و این اطلاعات می گوید چه حریم و زمینی برای آن بخش است و چه نسبتی از این حرایم در زمین های ملی قرار دارد.

افشارچی با اشاره به اینکه SDI بستری را برای یافتن، ارزیابی و استفاده از داده های مکانی برای کاربران و تهیه کنندگان داده های مکانی در همه سطوح دولتی ایجاد می کند، اضافه کرد: این اطلاعات (دیتا) توسط خود دستگاه ها به روزرسانی می شود و باید تضمین کننده امنیت آن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگزاری و استفاده از داده های درست در کنار هم بارارزش است

بارگزاری و استفاده از داده های درست در کنار هم بارارزش است