مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-23سياسي

سیزدهمین اجلاس شورای حکام آب از زبان محرابیان


وزیر نیرو ضمن اعلام اینکه شورای حکام آب بالاترین رکن توسعه همکاری های بین المللی و منطقه ای در حوزه آب است، گفت: تاکید اعضا بر فعال کردن مرکزی به منظور تبادل آرا و همکاری های بین المللی در زمینه آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان در سیزدهمین اجلاس شورای حکام آب مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری در جمع خبرنگاران گفت: شورای حکام آب مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری بالاترین رکن توسعه همکاری های منطقه ای و بین المللی در حوزه آب است که عمدتا در حوزه های غرب، جنوب آسیا، آسیای میانه و شمال آفریقا فعالیت می کند.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه دیپلماسی دولت به ویژه در حوزه آب امروز شاهد برگزاری سیزدهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری به ریاست ایران بودیم.

این شورا 18 عضو دارد که اغلب کشورها به صورت فعال حضوری و برخی هم به صورت برخط حضور داشتند.

وی گفت: باعث تاسف شد که دو عضو فعال این اجلاس به خاطر زلزله سهمگین ترکیه و سوریه نتوانستند به صورت مستقیم در تهران حضور یابند و به صورت برخط مشارکت داشتند.

او با اشاره به مذاکرات مفصل و مشارکت و ارائه نقطه نظرات اعضا در این اجلاس ضمن ارائه هشت پروپوزال از سوی دبیرخانه اجلاس گفت: اعضای شورا نقطه نظرات کشورهای خود در ارتباط با این پروپوزال ها را ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین اجلاس شورای حکام آب از زبان محرابیان

سیزدهمین اجلاس شورای حکام آب از زبان محرابیان