مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 17:252023-02-23اقتصادي

توزیع بیش از 127 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: امسال تاکنون بیش از 127 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 13 درصدی همراه بوده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامیاران، جهانبخش نوکانی در جلسه معارفه رییس ناحیه کامیاران  برنامه های منطقه ‏کردستان را در سطح این شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تبیین کرد و گفت: با تعامل و همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان در راستای سوخت ‏رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت های سوخت رسانی و .

عملکرد مناسبی داشته ایم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به قرار گرفتن ناحیه کامیاران در کریدور جاده ای ترانزیت جنوب به غرب کشور، از فعال ‏بودن 7 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 4 باب جایگاه سی ان جی در ناحیه خبر داد و ‏افزود: توجه به تعداد مجاری عرضه موجود در سطح شهر برنامه ریزی‎ ‎منطقه بر ‏گستردگی جغرافیایی مطلوب جایگاه ها جهت دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات است‎.

‎ وی با اشاره به اینکه  32 هزار دستگاه تراکتور و کمباین در سطح استان کردستان فعال است، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 127 میلیون لیترنفتگاز در بخش کشاورزی توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 13 درصدی همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 127 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان

توزیع بیش از 127 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان