مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 18:052023-02-23سياسي

احداث المان اولین شهید محراب و موزه انقلاب اسلامی در بافت تاریخی و فرهنگی تبریز


رییس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار، احداث المان شهید آیت الله قاضی طباطبایی در محل شهادت و احداث موزه انقلاب اسلامی در منطقه 8 تبریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی رییس شورای اسلامی شهر تبریز در پنجمین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری خواستار، احداث المان شهید آیت الله قاضی طباطبایی در محل شهادت و احداث موزه انقلاب اسلامی در منطقه 8 تبریز شد.

وی گفت: روحیه جهادی شهردار تبریز موجب شده است که توسعه و پیشرفت پروژه های عمرانی مناطق دهگانه روند رو به رشدی داشته باشند.

برگی با اشاره به جایگاه رفیع علمی و انقلابی شهید آیت الله قاضی طباطبایی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه منطقه 8 در بافت تاریخی و فرهنگی شهر واقع شده،خواستار احداث المان اولین شهید محراب در محل شهادت ایشان هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اهمیت موزه انقلاب اسلامی، ابراز کرد: تبریز همواره به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی ایران مطرح بوده و از این حیث بهترین مکان برای احداث موزه انقلاب در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه هشت می باشد.

وی در این رابطه تصریح کرد: از شهرداری منطقه 8 می خواهیم با احداث موزه انقلاب اسلامی به رسالت فرهنگی تاریخی خود جامعه عمل بپوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث المان اولین شهید محراب و موزه انقلاب اسلامی در بافت تاریخی و فرهنگی تبریز

احداث المان اولین شهید محراب و موزه انقلاب اسلامی در بافت تاریخی و فرهنگی تبریز