مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 03:202023-02-23سياسي

جشنواره رضوی باید به دنبال تولیدات نوآورانه هنری باشد


عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بر پرهیز از کارهای کلیشه ای و تلاش برای نوآوری در خلق آثار هنری در هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا دوست محمدی در حاشیه برپایی کارگاه پوستر رضوی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه زندگی ایرانیان با امام رضا (ع) گره خورده است، اظهار کرد: ما به دنبال یک حرف نو هستیم و همان طور که معنویت مشهد پایانی ندارد و همیشه برای مردم جدید است ما هم به دنبال پرهیز از کارهای کلیشه ای و رسیدن به تولیدات نوآورانه هستیم.

این طراح گرافیک و تصویرساز اضافه کرد: تکنیک و اصول هنری باید به درستی رعایت شود اما بخش مهمی از کار هم موضوع تخصصی ارتباط با مخاطب و قابل فهم بودن برای مخاطب است که در کنار آن باید نوآوری هم مورد توجه قرار گیرد.

مدرس ایده یابی و سوژه یابی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی با بیان اینکه در رشته گرافیک یکی از اصلی ترین ماجراها حل مسئله و انتقال پیام است، گفت: روایات اهل بیت (ع) پیام های مختلفی برای مردم به دنبال دارد و ما باید پیام نوشتاری ائمه (ع) و در این جشنواره پیام رضا (ع) را در قالب تصویر به مردم منتقل کنیم که این موضوع گاهی سخت است و دست ما خیلی باز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رضوی باید به دنبال تولیدات نوآورانه هنری باشد

جشنواره رضوی باید به دنبال تولیدات نوآورانه هنری باشد