مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:552023-02-24اقتصادي

کودتای اقتصادی گسترده دشمنان علیه مردم ایران


امام جمعه تبریز با اشاره به التهابات بازار ارز، طلا و خودرو گفت: شرایط نشان از عملیات معیشت پایه از جنگ ادراکی دشمنان علیه مردم ایران دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با اشاره به التهابات بازار ارز، طلا و خودرو گفت: شرایط نشان از عملیات معیشت پایه از جنگ ادراکی دشمنان علیه مردم ایران دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: به حق عملیات کنونی دشمن شبیه کودتای اقتصادی است چرا که تهدید ایران و گشودن پرونده های موشکی و پهپادی و حقوق بشری و راه انداختن کمپین ها و تجمعها در خارج و فضای رسانه ای و شبکه مجازی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: آنچه که ما از دولت انتظار داریم این است که همانگونه که رییس جمهور وعده داده اند دستگاه های نظارتی در وزارت صمت و بانک مرکزی بیشتر تلاش کنند مگر می شود هر روز قیمت خودرو و دلار و طلا بالا برود؟ خطیب نماز جمعه تبریز متذکر شد: مردم در فشار هستند و ما تلاش مسئولان را در این خصوص می بینیم، ولی نظارت بر بازار کم است از این رو از دستگاه های نظارتی درخواست می کنیم به مسئله بالارفتن هر روزه قیمتها نظارت ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش رییس جمهور در مورد احیای دریاچه ارومیه گفت: امروز سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه توسط دکتر رییسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودتای اقتصادی گسترده دشمنان علیه مردم ایران

کودتای اقتصادی گسترده دشمنان علیه مردم ایران