مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 20:402023-02-24سياسي

35 روستای مازندران در قالب طرح عمران آبرسانی شد


مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا گفت: به همت سازمان بسیج مهندسین سپاه کربلای مازندران، 35 روستا در قالب طرح عمران روستا از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مقداد حسین زاده شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و روز مهندس گفت: رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت روز مهندس با محوریت گروه های جهادی تخصصی عمران و معماری از 30 بهمن ماه دراستان آغاز شد.

وی افزود: این رزمایش تا 5 اسفند ماه ادامه داشته است که، ارائه مشاوره و خدمات مهندسی در قالب میز خدمت در دفاتر ساختمان نظام مهندسی و دیگر دستگاه ها، بازدید و نظارت از خانه محرومین، کمک در ارائه خدمات فنی و مهندسی از مهمترین این خدمات بوده است وی ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه، برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های در حال اجرای این سازمان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی است.

این مسئول بسیجی خاطر نشان کرد: همچنین دو برنامه ویژه همایش روز مهندس با محوریت جهاد تبیین و گرامیداشت شهدای مهندسین استان مازندران با سخنرانی سردار مسلمی فرماندهی سپاه کربلای مازندران به میزبانی شهرستان بابل برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 روستای مازندران در قالب طرح عمران آبرسانی شد

35 روستای مازندران در قالب طرح عمران آبرسانی شد