مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 21:102023-02-24سياسي

افتتاح اولین مرکز دانش بنیان راه و شهرسازی کشوردر شیراز


نخستین مرکز نوآوری و دانش بنیان راه و شهرسازی و مسکن کشور با حضور استاندار فارس و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شیراز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبرگزاری فارس از شیراز، استاندار فارس در آیین افتتاح مرکز نوآوری و دانش بنیان راه و مسکن و شهرسازی در شیراز گفت: امروزه در حل مشکلات کمتر از قدرت تفکر، خلاقیت، ابتکار و نوآوری استفاده می کنیم.

محمد هادی ایمانیه افزود: آیا برای حل مشکل ترافیک شهر باید به ساخت پل، تقاطع، خیابان یا در مجموع از سخت افزار استفاده کنیم یا اینکه بهتر است قدرت تفکر و خلاقیت  را برای حل مشکلات ترافیکی به کار گیریم؟ وی ادامه داد: در برخی نقاط شهر شاهد هستیم که با صرف میلیاردها تومان پل و تقاطع برای رفع ترافیک ساخته شده اما چون فکری به حال خودروهای تک سرنشین یا فرهنگ راهنمایی و رانندگی و توقف هایی که منجر به راهبندان می شود نکرده ایم ترافیک همچنان به قوت خود باقی است.

مشکلات ساخت و ساز، ترافیک و مصرف انرژی را حل کنیم استاندار فارس اظهار داشت: یا در بحث مصرف انرژی نیز و راههای کاهش مصرف آنها نیز به جای فکر کردن و یافتن راهکار، به دنبال ساخت سد و نیروگاه و پالایشگاه هستیم و آخرین گزینه را برای مدیریت مصرف انرژی انتخاب می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز دانش بنیان راه و شهرسازی کشوردر شیراز

افتتاح اولین مرکز دانش بنیان راه و شهرسازی کشوردر شیراز