مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-25اجتماعي

مرزنشینان خراسان جنوبی آموزش صنایع دستی می بینند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 200 مرزنشین خراسان جنوبی آموزش های صنایع دستی را فرا می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز در جمع خبرنگاران،  از برگزاری دوره های آموزش صنایع دستی در مناطق روستای و حاشیه نشین شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد و اظهارداشت: توانمند سازی محلی با رویکرد کسب و کارهای خرد از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی ارتقاء سطح توانایی و مهارت های راهبردی و کاربردی در مسیر توسعه پایدار مناطق روستایی  و حاشیه شهر ها را از دیگر اهداف برگزاری این دوره ها دانست و افزود: ارتقاء سطح زندگی روستاییان، اجرای سیاست های ماندگاری ساکنین در روستاها، شناخت پتانسیل ها و استعدادهای موجود در روستاها از جمله مباحث آموزشی این دوره ها است.

  کاوسی بیان کرد: دسترسی به اطلاعات در جوامع روستایی و توانایی سازماندهی محلی، تقویت اقتصاد روستایی بر پایه صنایع دستی و گردشگری و توانمندسازی جوامع محلی با استفاده از پشتوانه فرهنگ بومی از دیگر مباحث و اهداف آموزشی این دوره ها است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، با بیان اینکه در این دوره ها 200 نفر در قالب 20 گروه علاوه بر آموزش صنایع دستی، آموزش مفاهیم اقتصادی و  اجتماعی را فرا می گیرند، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزنشینان خراسان جنوبی آموزش صنایع دستی می بینند

مرزنشینان خراسان جنوبی آموزش صنایع دستی می بینند