مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-25اقتصادي

راه اندازی 10 شرکت دانش بنیان در همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از راه اندازی 10 شرکت جدید دانش بنیان و 20 واحد فن آور در شهر همدان در سال 1401 خبر داد.

- اسدالله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به جایگاه شرکت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی کشور گفت: شرکت های دانش بنیان و فن آور، محصول دنیای جدید و تبدیل فکر و ایده به محصول است.

وی ادامه داد: دولت با راه اندازی صندوق نوآوری و شکوفایی و آیین نامه ابلاغی حمایت های ویژه ای از شرکت های دانش بنیان داشته است.

ربانی مهر با بیان اینکه 10 شرکت جدید دانش بنیان و 20 واحد فن آور در سال 1401 در شهر همدان راه اندازی شده است، افزود: بسیاری از تولیدات و محصولات شرکت های دانش بنیان همدان، جنبه صادراتی دارد و به کشورهای همسایه صادر می شود.

وی اضافه کرد: خانه خلاق سفال و صنایع دستی همدان توسط اداره میراث فرهنگی و پارک علم و فن آوری به زودی تعیین تکلیف و قبل از هفته صنایع دستی راه اندازی شود.

ان مسئول تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان همدان از کشاورزی و صنایع دستی تا تولید بذر و ساماندهی سفر و گردشگری فعال هستند و این یک فرصت بزرگ برای توسعه استان است.

وی با اشاره به اینکه سهم شرکت های دانش بنیان همدان از اعتبارات و تسهیلات حوزه معاونت علمی رییس جمهور در سال 1402 پیگیری شود، گفت: تا سال 1391 شرکت دانش بنیان در ایران نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 10 شرکت دانش بنیان در همدان

راه اندازی 10 شرکت دانش بنیان در همدان