مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-25ورزشي

ارتباط دانشگاه امام رضا با صنایع آستان قدس؛ مزیتی اساسی برای دانشجویان


معاون پژوهشی دانشگاه امام رضا با اشاره به همکاری های صنعتی دانشجویان و اساتید این دانشگاه با آستان قدس، گفت: اتصال دانشگاه امام رضا با صنایع آستان قدس یک مزیت اساسی برای دانشجویان و اساتید این دانشگاه محسوب می شود.

- ارتباط دانشگاه امام رضا با صنایع آستان قدس؛ مزیتی اساسی برای دانشجویان ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهشی دانشگاه امام رضا با اشاره به همکاری های صنعتی دانشجویان و اساتید این دانشگاه با آستان قدس، گفت: اتصال دانشگاه امام رضا با صنایع آستان قدس یک مزیت اساسی برای دانشجویان و اساتید این دانشگاه محسوب می شود.

قاسم صادقی بجستانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دانشگاه بین المللی امام رضا جزو دانشگاه های غیرانتفاعی سطح یک کشور است، اظهار کرد: این دانشگاه جامع و دارای رشته های علوم انسانی، علوم ورزشی، مهندسی و .

می باشد.

نقطه قوت دانشگاه امام رضا وجود سازمان علمی-فرهنگی آستان قدس به عنوان نهاد بالادستی و سیاست گذار است که باعث می شود نسبت به سایر دانشگاه های غیرانتفاعی، راهبردهای متفاوت تری داشته باشد.

وی با بیان اینکه روند رو به رشد دانشگاه امام رضا از زمان تولیت آیت الله رییسی در حرم رضوی شدت گرفت، افزود: اتصال دانشگاه امام رضا با صنایع آستان قدس یک مزیت اساسی برای دانشجویان و اساتید این دانشگاه محسوب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دانشگاه امام رضا با صنایع آستان قدس؛ مزیتی اساسی برای دانشجویان

ارتباط دانشگاه امام رضا با صنایع آستان قدس؛ مزیتی اساسی برای دانشجویان