مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 12:252023-02-25فرهنگي

چاپ 280 هزار عنوان کتاب از ابتدای سال تاکنون در ایلام


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: تعداد کتاب با شمارگان 280 هزار نسخه و توسط 40 ناشر فعال استان ایلام به چاپ رسیده است.

- علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:  توسط 40 ناشر فعال 280 هزار عنوان کتاب در زمینه های مختلف از ابتدای امسال تاکنون در این استان به چاپ رسیده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تصریح کرد: این کتاب ها در زمینه های دینی، مذهبی، دفاع مقدس، داستان، رمان و فرهنگ بومی به چاپ رسیده است.

هوشمند با بیان اینکه اهدای بیش از 38 هزار جلد کتاب و برگزاری هشتمین جشنواره صنعت چاپ را از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این استان طی سال 1401 بوده است گفت: برگزاری پنجمین دوره کتاب سال استان را از دیگر برنامه های سال جاری بود که این آیین اردیبهشت ماه امسال برپا شد و از 11 اثر برگزیده تجلیل به عمل آمد.

این مقام مسوول ادامه داد: با داوری 11 نفر از داوران کشوری و استانی امسال سومین کنگره عقیق و ارغوان و اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی در شهرستان مهران برگزار شد و 240 اثر از 24 استان کشور به این کنگره ها ارسال شد که در نهایت 17 اثر برگزیده معرفی شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 280 هزار عنوان کتاب از ابتدای سال تاکنون در ایلام

چاپ 280 هزار عنوان کتاب از ابتدای سال تاکنون در ایلام