مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 13:492023-02-25سياسي

چگونگی تبدیل مسائل فرهنگی به موضوع سیاسی و امنیتی


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: بی توجهی به مسائل فرهنگی موجب تبدیل شدن آنها به موضوع سیاسی و سپس امنیتی می شود، در حالی که اگر متولیان و دست اندرکاران حوزه فرهنگی به وظایف خود عمل کنند شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جهانبخش سلمانیان ظهر امروز در دهمین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان، آسیب شناسی مسائل فرهنگی را یکی از مسائل نیازمند پژوهش دانست و اظهار کرد: ریشه حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، مسائل فرهنگی بود که اگر در زمان مناسب زیرساخت های فرهنگی اصلاح می شد این مسائل تبدیل به مسائل امنیتی نمی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای پژوهش درخصوص مسائل حل شده دوباره زمان نخواهیم گذاشت، بلکه رویکرد ما توجه به حوزه های مغفول در استان است.

وی افزود: بی توجهی به مسائل فرهنگی موجب تبدیل شدن آنها به موضوع سیاسی و سپس امنیتی می شود، در حالی که اگر متولیان و دست اندرکاران حوزه فرهنگی به وظایف خود عمل کنند شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

سلمانیان ادامه داد: باید زیرساخت های فرهنگی جامعه را اصلاح و تقویت کنیم و از فعالان و دغدغه مندان این حوزه نیز بخواهیم تا در این مسیر در کنار متولیان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی تبدیل مسائل فرهنگی به موضوع سیاسی و امنیتی

چگونگی تبدیل مسائل فرهنگی به موضوع سیاسی و امنیتی