مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 14:312023-02-25سياسي

جانباز بوشهری که از بین رفتن جمجمه اش را احساس نکرد!+ عکس


خبرگزاری فارس- شهرستان دشتستان، زینب رنج کش: چهارم شعبان تولد حضرت عباس(ع) در تاریخ به نام روز جانباز نامگذاری شده تا از زحمات بی دریغ این جان برکفان راه اسلام و مدافعان این آب و خاک تشکری اندک شود و همواره ما ملت ایران همیشه به یاد فدا کاری آن ها باشیم از این رو خبرگزاری فارس به مناسبت روز مقدس جانباز به سراغ جانباز 45 درصدی دشتستانی که صاحب 4 کتاب از شهداست رفت تا با او به گفتگو بنشیند.

فارس: لطفا ابتدا خودتان را معرفی کنید؟  اکبر نجات الهی هستم جانباز 45 درصد جنگ تحمیلی که در هفتم مرداد ماه سال 61 در عملیات رمضان در شرق بصره مجروح شدم و اکنون بالای 50 سال سن دارم و اکنون نیز ساکن دهقائد از دشتستان هستم.

  فارس: چگونه از آغاز جنگ مطلع شدید؟  در روز های انقلاب تنها 12ساله بودم و با دوستانم در برخی تظاهرات شرکت می کردم اما چون با دوستانی در ارتباط بودم که از نظر اعتقادی مثل هم بودیم به من این خبر ها را می رساندند آن زمان ها که مثل امروز تلویزیون نبود، ما از طریق رادیو مطلع شدیم که جنگی توسط عراقی ها بر ایران تحمیل شده است و با شور و حال صدای آهنگران که آن روزها معروف شده بود و اطلاع رسانی بسیج من باخبر شدم.

نمی توانم آن روزها و حال و هوایش را برایتان بگویم که وقتی صدای آهنگران را از کوچه و پس کوچه ها می شنیدیم چه حسی به ما دست می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباز بوشهری که از بین رفتن جمجمه اش را احساس نکرد!+ عکس

جانباز بوشهری که از بین رفتن جمجمه اش را احساس نکرد!+ عکس