مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:252023-02-25اقتصادي

شناسایی و اخراج 164 تبعه غیرمجاز در واحدهای اقتصادی لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امسال 164 تبعه بیگانه غیرمجاز شاغل در واحدهای اقتصادی استان شناسایی و اخراج شدند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: امسال 164 تبعه بیگانه غیرمجاز شاغل در واحدهای اقتصادی استان شناسایی و اخراج شدند.

علی جهانی ششم اسفند با بیان اینکه به سبب افزایش مهاجرت اتباع بیگانه در سال های اخیر که برخی اوقات بصورت غیر قانونی نیز وارد کشور می شوند، اظهار کرد: این اتباع بیگانه به واسطه امرار معاش و کار در بنگاه های اقتصادی و با حقوق اندک، برخی از کارفرمایان این اتباع را غیر قانونی به استخدام در واحد خود در می آورند و فرصت های شغلی را که نیاز مبرم این استان است به این افراد واگذار می کنند.

وی افزود: در این راستا یکی از مهم ترین برنامه های واحد اتباع بیگانه این اداره کل بازرسی از بنگاه های اقتصادی در این زمینه است که امسال 10 هزار 39 مورد بازرسی از این واحدها انجام شده است.

جهانی به گشت مشترک بازرسان این اداره کل با نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امسال با همکاری نیروی انتظامی 102 مورد بازرسی در سطح واحدهای اقتصادی استان انجام شده که منجر به شناسایی 164 تبعه بیگانه غیر مجاز که در این واحدها مشغول به کار بودند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و اخراج 164 تبعه غیرمجاز در واحدهای اقتصادی لرستان

شناسایی و اخراج 164 تبعه غیرمجاز در واحدهای اقتصادی لرستان