مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-25اقتصادي

سرمایه گذاران گلستانی برای کشت فراسرزمینی در قزاقستان آماده هستند


استاندار گلستان با اشاره به وجود پهنه های وسیعی مستعد زراعت در قزاقستان، گفت: تجار گلستانی آماده سرمایه گذاری در کشت فراسرزمینی در این کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زنگانه بعدازظهر شنبه در نشست مشترک با هیأت تجاری- اقتصادی استان منگستائو جمهوری قزاقستان در گرگان، اظهار کرد: وجود خط ریلی KTI فرصت مغتنمی فراروی دو کشور است که باید بیش از پیش از آن استفاده کنیم و سپس کریدور ارتباطی شمال به جنوب را برقرار کنیم.

استاندار گلستان افزود: توانمندی های زیرساختی و اجرایی گلستان در بخش شیلات و آبزی پروری در سطح مطلوبی قرار داد و این آمادگی وجود داد که پروژه های شیلاتی مشترک را در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر تبادلات مباحث علمی، گفت: پیشنهاد می کنم یک سند مشترک بین مراکز علمی و کشاورزی شما با مرکز تحقیقات کشاورزی ایجاد بشود.

زنگانه با بیان این که توسعه گردشگری سلامت مورد نظر ما است، عنوان کرد: توجه به کشت فراسرزمینی مورد توجه بوده که در صورت پذیرش شما سرمایه گذارانی دارد.

استاندار گلستان گفت: با توجه به این که منگستائو دارای شرکت های پیشرو در صنعت نفت و گاز است امکان بهره مندی از تجارب این شرکت ها در گلستان مهیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران گلستانی برای کشت فراسرزمینی در قزاقستان آماده هستند

سرمایه گذاران گلستانی برای کشت فراسرزمینی در قزاقستان آماده هستند