مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-25بين الملل

موساد به اعضای خود اجازه حضور در اعتراضات علیه تضعیف دستگاه قضایی را داد


سرویس جاسوسی موساد با توجه به رویکرد اعضای خود در چند روز گذشته، با حضور آنها در اعتراضات علیه تضعیف دستگاه قضایی و دادگاه عالی موافقت کرد.

- سرویس جاسوسی موساد با توجه به رویکرد اعضای خود در چند روز گذشته، با حضور آنها در اعتراضات علیه تضعیف دستگاه قضایی و دادگاه عالی موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، موافقت موساد با مشارکت اعضایش در اعتراضات علیه تضعیف دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی پس از بررسی دستورالعمل ها توسط داوید برنیاع، مشاور حقوقی و رییس آن انجام شده و تصمیم گرفته شد از حضور مسؤولان عالی رتبه با درجه مدیر بخش و بالاتر در اعتراضات جلوگیری شود.

بر این اساس به اعضای سرویس موساد که درجه شان از این کمتر است، اجازه داده خواهد شد در تظاهرات اعتراضی علیه تضعیف دستگاه قضایی شرکت کنند.

در این راستا، موساد دستورالعمل هایی را صادر کرد که در آنها نیروهایش را از انتقاد از کابینه یا بیان اظهاراتی دال بر رویکردی سیاسی منع کرد.

در چند روز گذشته روند اعتراضات علیه طرحی که کابینه رژیم صهیونیستی آن را اصلاح دستگاه قضایی می خواند، شدت یافته و احتمال می رود عصر امروز (شنبه) اعتراضات در تل آویو و دیگر شهرها برای هشتمین هفته پیاپی تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موساد به اعضای خود اجازه حضور در اعتراضات علیه تضعیف دستگاه قضایی را داد

موساد به اعضای خود اجازه حضور در اعتراضات علیه تضعیف دستگاه قضایی را داد