مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:252023-02-25اقتصادي

تولید 170 میلیون تن اکسیژن با کاشت یک میلیارد درخت


سرپرست منابع طبیعی گیلان، کاشت یک میلیارد درخت را معادل تولید 170 میلیون تن اکسیژن دانست و بیان کرد: این یک میلیارد درخت طی چهار سال کاشته می شود و سهم گیلان 20 میلیون نهال است.

- ایسنا/گیلان سرپرست منابع طبیعی گیلان، کاشت یک میلیارد درخت را معادل تولید 170 میلیون تن اکسیژن دانست و بیان کرد: این یک میلیارد درخت طی چهار سال کاشته می شود و سهم گیلان 20 میلیون نهال است.

سرخوش کرم زاده امروز در نشست ستاد بزرگداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان، غفلت از محیط زیست و منابع طبیعی را خسارت بار دانست و اظهار کرد: در برنامه ریزی و اولویت بندی ها غالبا به دنبال آسایش و رفاه مردم هستیم و رشد و شکوفایی کشور را در امکانات مادی همچون تغذیه و مسکن و اشتغال و.

می بینیم، اما منبع اصلی آسایش و رفاه مردم را فراموش می کنیم.

وی منابع طبیعی را ضامن حیات جامعه دانست و افزود: همگان آب و غذا را اولین نیاز بشر می دانند زیرا بدون آب تا سه روز و بدون غذا تا سه هفته می توان زنده ماند، اما بدون اکسیژن فقط تا سه دقیقه زنده هستیم.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان جنگل ها و مراتع را تولیدکننده اکسیژن دانست و عنوان کرد: انسان به آب و نان و مسکن و شغل و تفریح و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 170 میلیون تن اکسیژن با کاشت یک میلیارد درخت

تولید 170 میلیون تن اکسیژن با کاشت یک میلیارد درخت