مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 18:502023-02-25فناوري

چگونه پیامک های مزاحم تبلیغاتی را لغو کنیم


امروزه و علی رغم گسترش شبکه های مجازی، همچنان ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی برای بسیاری از شهروندان آزاردهنده است و آنها به دنبال راهی برای رهایی از این پیامک ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از ایسنا، ممکن است برخی از کاربران تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی از سوی اپراتورهای همراه نداشته باشند، بر این اساس، هر یک از اپراتورها روش هایی را برای غیرفعال سازی این نوع پیامک ها برای کاربران خود در نظر گرفته اند.

 دریافت پیامک های تبلیغاتی ممکن است برای کاربران آزاردهنده و مزاحم باشد به همین دلیل بیشتر کاربران به دنبال راهی برای غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی هستند.

پس از مسدود شدن سرشماره های پیامکی، شرکت ها به استفاده از شماره های شخصی برای ارسال پیامک روی آوردند و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات هم سامانه #800* را برای شناسایی و مسدودسازی این شماره ها راه اندازی کرد؛ در عین حال، همچنان بعضی از پیامک های تبلیغاتی از سوی خود اپراتورهای همراه ارسال می شود که البته برای غیرفعال سازی این پیامک ها هم راه حل وجود دارد.

روش عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی اپراتور همراه اول برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی در اپراتور همراه اول، مشترکان می توانند با یکی از روش های ارسال عدد 1 به 8999 ، شماره گیری کد دستوری #8999*،  تماس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه پیامک های مزاحم تبلیغاتی را لغو کنیم

چگونه پیامک های مزاحم تبلیغاتی را لغو کنیم