مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-25اقتصادي

آرد متناسب با افزایش جمعیت در تعطیلات نوروزی در فیروزکوه تامین شد


فرماندار فیروزکوه از افزایش جمعیت این شهرستان در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: آرد متناسب با این افزایش جمعیت تامین شده و در اختیار نانوایی ها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری منش بعد از ظهر شنبه در حاشیه شورای آرد و نان فیروزکوه در جمع خبرنگاران از تأمین و قرار دادن آرد مورد نیاز نانوایان برای ماه های پایانی سال خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه هوشمند خرید نان همزمان با سایر نقاط کشور در فیروزکوه اجرایی شده و دریافت سهمیه آرد نانوایان مبتنی بر فروش تعداد نان و تعداد کارت هایی است که در سامانه نانی نو استفاده می شود.

فرماندار فیروزکوه به افزایش جمعیت روستاهای این شهرستان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: اقداماتی برای بهبود وضعیت نانوایی های روستایی در دست اقدام و اجرا است.

حیدری منش گفت: فیروزکوه در مسیر مواصلاتی سه استان قرار دارد و راه اندازی کارخانه آرد نیاز شهرستان و مسافران را تأمین خواهد کرد که در قالب اقدامات استانی انجام خواهد شد.

وی در خصوص کیفیت نان نیز گفت: برگزاری گشت های مشترک بازرسی با حضور دادستان و رییس اتحادیه نانوایان در راستای بررسی کیفیت نان عرضه شده، رعایت ساعات پخت، پرهیز از گران فروشی و کم فروشی به به طور مستمر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرد متناسب با افزایش جمعیت در تعطیلات نوروزی در فیروزکوه تامین شد

آرد متناسب با افزایش جمعیت در تعطیلات نوروزی در فیروزکوه تامین شد